Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.

POCHUTNEJTE SI NA: vyváženém polední menu, které servírujeme od 11:00 do 13:30.

Firemní akce

Potřebujete uspořádat firemní akci a vaše společnost nedisponuje vhodnými prostory nebo chcete se svými zaměstnanci a partnery na chvíli změnit prostředí? Využijte služeb hotelu a restaurace Tomášov, kde můžete uspořádat svou firemní akci a přenechat veškeré organizační a technické záležitosti na našem vyškoleném personálu.

Všechny prostory jsou klimatizovány. Hostům je k dispozici parkoviště s nepřetržitým kamerovým systémem a bezplatné wifi připojení.

Jaké akce vám uspořádáme?

konference, workshopy, firemní školení, teambuilding, vánoční a firemní večírky, setkání s obchodními partnery


Využít můžete:

konferenční místnost s kapacitou 25 osob a vybavenou moderním technickým vybavením (data projektor, ozvučení, bezdrátový mikrofon, flip-chart) | foyer s kapacitou 60 osob, který je ideální pro přestávky a občerstvení | stylovou nekuřáckou restauraci s kapacitou 35 osob | letní krytou terasu s barem a relaxační zónou s kapacitou 80 osob | kompletní gastronomický servis (sestavené menu, rauty, catering) | pohodlné ubytování v Hotelu Tomášov **** v 17 nadstandardně vybavených pokojích a apartmá s terasou a jedinečným výhledem na Zlín | přepravu osob vozem Volkswagen Caravella s kapacitou 6 osob

Rezervace

Pro více informací neváhejte kontaktovat naši vedoucí hotelové části Pavlínu Červinkovou.
tel.: +420 724 873 887 | e-mail: pavlina.cervinkova@tomasov.cz

Nahoru